Selasa, 19 Mei 2009

Ntah hapa hapa.......

Aku rasa aku nak beli camera DSLR....tak boleh tahan tgok membe2 punya, dan aku agak segan acapkali pinjam camera diorg...haha..

Aku suka ambil gambar, capture apa yg depan mata, walau aku tak terer mana...aku nak belajar sgt ambil digital photography ni...(padahal masa itm dulu, pernah la study basic foto ni, paling best cuci gambar sendiri dlm bilik gelap..amat mengujakan)



Di sebabkan tiada camera, handphone camera 2.00 megapixel aku ni la jd alat aku shoot ntahapahapa punya gambar...jadilah drpd takder apa2...heh..

Target yang ini...

Tak dapat, yang ini pun jadilah..

cam poser jer plak...kan..haha..lantakla

Insya Allah, ada rezeki lebih..bolehla aku dapat apa yg aku nak ni...projek freelance pun makin byk dpt...Alhamdullilah...

Tgh lunch tadi, terjumpa seorang rakan lama, agak akrab juga 1 ketika dulu menawarkan aku job buat editing gambar orang kahwin...rasa aku berminat sgt...walau skill photoshop aku tak cukup marvelous berbanding yg lain ....cuba jerla...asyik buat web...tukar angin sesekali sekala..cool gak...

Lepas ni, PC berenjinkan AMD aku ni akan bekerja lebih keras lagi..huh!

3 comments:

deaf-angel berkata...

aku pun takde dslr, skarang pakai henpon nokia je tapi mungkin aku nak beli dslr sekenhen atau 3rd hand kalo ada duit sikit

ajie berkata...

secondhand pun ok gak...
nikon D60 yg second hari tu wa tgok dah seribu lebih duit msia...yg baru dekat 2000 gakler...

berteromber berkata...

baru last week try D60 cousin aku....memang leleh...tapi tu la...kot2 ada tersepak duit nanti...hehe..