Memaparkan catatan dengan label Manchester United. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Manchester United. Papar semua catatan

Isnin, 9 Ogos 2010

Menang Perisai jer dulu

Man Utd 3 - Chelsea 1

Congratz Man Utd...kasi pecah rekod pling byk menang perisai komuniti...dah ada perisai barula bleh menang BPL, FA Cup dgn Europa cup eh...silap..tim lipervool jer main liga ni...ahakz...

Chelsea saja kasi Chance Man utd menang..kata membe aku, aku jawab balik...Man Utd saja bg chance Chelsea kalah....ahahaha
Valencia gol: Patutla gol...keeper tutup mata tangkap bola...

Chicaro: Score pakai muka jer..janji gol...ahaha

Ingat Season ni kena jual....ada lgi rupanya....takpe, In berbatov we trust...

Goal Chelsea? kalo rajin nt aku up gambo...hahaha 

"Lepas ni semua Trophy wa nak sapu bersih...dah terer, glamer sure nt Real Madras nak beli"...

 " Dah sesak dgn trophy ni, tak muat dah kabinet, kang mlm ajak David Gill Shopping kat Ikea cari gobok baru"


Rabu, 31 Mac 2010

Bayern Munchen 2 - Man Utd 1

Dahler kalah pg tadi...rooney injured plak..
abislah weekend ni kena belasah dgn chelsick 7-0...huhu
Takpe nx week...kita balas balik kat Old Trafford...
glory..tetap glory

Isnin, 22 Mac 2010

Manchester United 2 - LoserFool 1


Manchester United 2 - LoserFool 1 
(Rooney, Park Ji Sung) - ( Torres )

Rasa ceria, semangat datang opis pg tadi...
tgok2...fan liverpool kat opis ni tak dtg keje...hahah...takut kena bako la tu...kahkah....


Gerrard? Torres? Benitez? who...
Fools tetap fools....You Never Win Anything...hahaha

Ah Park kembali dengan posisi khas...backup striker pada Rooney..hasilnya sangat berbaloi...tak sia2 makan ginseng lebih....haha..

Terima kasih Ah Park and co...korang bikin Birthday aku hari ni indah jer....heheh

Khamis, 11 Mac 2010

Sensational Rooney, Welcome Home Beckham

Manchester United 4 - Ac Milan 0
Bangun pagi gi kerja rasa ceria je, akhirnya badi kekalahan dgn Ac Milan lebur jugak.Hehe...bantai 4 biji tu.
Thanx pada 2 goal dr Wayne "Shrek" Rooney, Park Ji Sung, Fletcha.
Match yg banyak didominasi oleh MU...Hantu gigi ronaldinho hilang ntah kemana...x der function langsung..haha


Persembahan cemerlang dr Ah park, giler arr mamat korea ni...gigih berlari sana sini. Makan ginseng lebih hapa? haha.

Beckham? sorry, skrg zaman Rooney mengganas..hehe
oklah tu dpt gak tepukan ..standing ovation dari Fans..Zaman ko dah berlalu...apapun ttp legend MU arr..


So, team mana yg akan berjumpa MU nt..wa ingat bolehla jumpa Real Madras eh Madrid. Sekali Team Gelaktikus pun dah terkeluar daaa..hahah..babai Ronaldo!

Isnin, 1 Mac 2010

Rooney Strikes again...

Villain 1 - Man Utd 2

 Match yg tak berapa best...tapi disebabkan final..kira boleh layan laa...Man Utd tak berapa tajam sangat pada first half...but then...pabila budak ni masuk..segala berubah..


Rooney, taktau nak cakap apalgi daa...musim ni dia benar2 menjadi...rasanya dah 10 biji goal dia hasilkan melalui kepala botak beliau...hahah...
Bak kata Alan Shearer, England dan MU, bergantung harap pada budak Rooney ni..

Owen, akhirnya dapat Piala pertama bersama MU...berbaloi gakla dia score masa final...



Chelsea kalah? kahkahkah.....
Source gettyimages...

Rabu, 17 Februari 2010

Rooney buat hal lagi....

AC MILAN VS MANCHESTER UNITED 2 - 3
MILAN: Dua jaringan menerusi tandukan Wayne Rooney membantu Manchester United mengejutkan kelab gergasi Itali, AC Milan 3-2 pada perlawanan pertama saingan kalah mati 16 pasukan Liga Juara-Juara Eropah, sebentar tadi.

Pasukan tuan rumah mendahului pada awal minit ke-3 menerusi jaringan Ronaldinho, tetapi United menyamakan kedudukan menerusi rembatan Paul Scholes pada minit ke-36.

Perlawanan di Stadium San Siro yang turut menampilkan bekas pemain United, David Beckham bagaimanapun lebih menyaksikan United mendominasi bola terutama pada babak kedua.

Ini menyaksikan jaringan Rooney hasil hantaran lintang Antonio Velencia dengan Rooney melakukan tandukan mengelirukan.

United yang terus menyerang dengan Darren Fletcher mengumpan bola tinggi di dalam kotak penalti sebelum ditanduk masuk Rooney untuk gol keduanya.

Milan berjaya merapatkan jurang jaringan menerusi Clarence Seedorf.

United dikejutkan apabila pengadil melayangkan kad merah kepada Michael Carrick pada minit terakhir perlawanan dan terlepas peluang beraksi pada saingan kedua di Old Trafford nanti.

Superb performance by rooney and co
Match yg sgt mencemaskan...byk sgt error esp dr back four...van der sar kalo takder sure man utd bolos byk..
apapun ...satu bekalan goal dan goal tempat lawan jd kelebihan buat man utd...

 
rooney - Uncle Beck, jumpa di old traford nt hokayy!
uncle Giggs kim salam!!
Beck - nt kena baling but lagi..tak mo aahhh!!