Selasa, 5 Mei 2009

Konsert Search Di Awan Biru

Konsert Search Di Awan Biru

9hb May 2009 9.00pm
Stadium MBJB, Johor Bahru...tarikh keramat bg gua...gua taknak miss konsert ni...dah siap beli tiket. ..sambar sehelai tshirt, dapat hasut geng2 lain utk tgok kira okla tu...haha..

Serius gua tak pernah lg tgok konsert search ni...seriushit...heheh...kira aku membessar dgn lagu2 diorg...dr zaman dengar kaset ke CD..hinggalah MP3, youtube etc...

siapa bleh lupa dgn suara nyaring memukai dr bro Amy, gorengan gitar berbisa din, hillary termasuk gak Kid...hentakan padu bro yazit...nasir yg steady... seriushit band ni mmg buat gua suka sampai bila2.....bila dengar cerita diorg nak bubar...pergh..gua cam tak bleh terima..aisey apa ni brader, takkan nak bubar....tp bila difikirkan...munkin diorg dah tak larat...komitmen dah byk...tak munkin ada masa cam dulu...apapun janji rock!

Taktau list apa search akan bawak this weekend, harap2 adalah lagu favourite gua, diari habil qabil, manusia reptlia...heheh...

ok c u guys this weekend...rollout!



Add Image

1 comments:

NONIE AZIZ berkata...

yup..aku pun setuju...pasal masa konsert kat JB ni memang aku sefamily turun JB...memang havoc giler org JB...sporting plak tu...aku enjoy tengok kat JB berbanding kat Jengka baru-baru ni...