Jumaat, 1 Januari 2010

Welcome Year 2010......

Hari ini 1 Januari 2010..Selamat Tahun Baru kepada semua org dipelusuk dunia.

Hari Baru, Tahun baru...semangat mesti baru..haha

Jarang sekali time tahun abru aku nak berazam2 ni....sebab bukan apa, takut tak tercapai...lgpun agak cliche..asal tahun baru jer mesti nak berazam...hehe..

Tapi tahun ni aku rasa nak berazam kepd banyak perkara:

1. Mahu kerjaya baru - senang cakap dpt cri keje lagi best..gaji pun paling tidak pun besarla skit dr sekrg.
 (mudah2an adalah rezeki nt...Amin)

2. Yg ni pun penting gak ni, aku nak menamatkan zaman bujang aku tahun ini. Insya Allah.Harap ada lah   rezeki aku. Lama daa..membujang..usia pun dah nak terkeluar dr kalendar,...haha.
     Geng2 kamceng pun dah ramai yg dah kawen, dah ada anak ..siap dah ada yg dah masuk sekolah   pun..haha...itu tak termasuk nak tambah lg cawangan baru...heheh...advance betul...

 3.  Yg ni pun penting gak, berhenti menjadi "naga"...hehe..nak kena minta tips dr bro speedrider ni...hahah
     hr tu jumpa dia, tak henti2 dia kunyah gula nak ilang rasa gian rokok...hahaha..

4. Tahun ni, nak pulun abis keje freelance...tak kira apa..janji dapat duit dan halal.

5. Nak tgok World Cup FIFA...(kalo ada contest kena masuk ni..manalah tau menang..leh gi free..haha)

6. etc...

0 comments: