Selasa, 26 Oktober 2010

DVD: Double Trouble JB 2010

Hari Jumaat haritu, akhirnya dapat gak sambar.,..setelah merata2 aku cari, setelah dok pergi ulang alik..tanya kedai bila mau sampai dah....lambat betul....ahaha...awek kedai kaset tu sampai dah kenal gua...ahaha..sampai kedai kaset kat angsana tu...ada brp kedai yg dah abis stok dvd...ada vcd, dgn cd jer...last2 wa beli kat speedyvideo...ada la 3 ketul lagi...harga Rm29.90



Membe aku tanya, kenapa nak beli? bukan dah tgok apa kat larkin itu hari....laaa...ko nila...tak johorean la...ingat senang, dpt beli konert live dvd in JB ni...mana2 artis kalo buat live..bikin dvd...mesti kat KL...kat hardrock...kat Istana budaya...kat bawh tangga... eh. ni video 3gp...ahahha..

Track list lebih kurang 20...cuma sayang, lagu nurnilam sari ngak ada...napa ek?  dahle susah nak tgok 2 vokalis ni nyanyi lagu ni....takpela....dalam YouTube ada..versi goyang2 mamat tu ambik,..ahaha

Seingat aku, masa konsert tu hari,,takdelah nak layan sngat konsert..dok bz ambik gambo....bila lagi gua nak godeh kamera dgn lens mahal ni...thanx uncle latif zigzag rockstation..kasi wa pinjam...

2 comments:

berteromber berkata...

aku tak berapa suka beli dvd konsert pasal jarang ada masa nak nengok...
tapi macam ko cakap...ni kat JB beb..aku ada pulak masa kejadian tu...so cadangnya weekend ni nak cari arr...

jangan stok abis sudah...

deaf-angel berkata...

aku belum lagi lagik...