Khamis, 8 Julai 2010

World Cup 2010 : Finale chapter



1. Tahniah pada Sepanyol dan Belanda kerana layak ke Final World Cup 2010
 
2. Dua team ni belum pernah menjadi Juara Piala Dunia walaupun pernah menjadi Juara Eropah satu ketika dulu.

3. Final ke 3 buat Belanda, menghitung tahun, hari utk menjadi juara setelah gagal pd dekad lalu...hehe...kali ni dah tak dan dgn Total Football...main belasah jer..janji menang..

4. Spain, pasukan penuh disiplin dan taktikal....aku tgok Spain ni dah mcm Real Madras (heheh) dgn Barcelona bergabung sekali...kunci utama Iniesta dgn Xavi...selain top scorer David Villa...askar2 SS Jerman takbleh buat apa2 game pd td...huhu

5.Siot, ramalan Sotong tu mengena lagi....Final nt..sotong tu lekat kat mana lah plak...ahaha

6. Rooney ditabal pemain paling hodoh World Cup? ahaha...Canavarro pemain tampan? x bleh blah punya award...haha

7. Wesley Schneider target piala ke 4 musim ni setelah cemerlang dgn Inter Milan...Real Madrid mesti nyesal jual murah2 dulu...hehe

8. Team aku pun dah kalah semi, so..Final aku sokong The Oranje la plak...haha...

2 comments:

speedrider berkata...

ala, aku tau hang jeles dengan Cannavaro sebab dia botak macam aku. Hahhahaha

deaf-angel berkata...

final mesti kecoh punye huhu