Jumaat, 26 Jun 2009

Michael Jackson Meninggal


Pagi td, baca online paper..terkejut mendengar perkhabran Michael Jackson meninggal dalam usia 50...

Aku bukan la fans dia sangat tp zaman kecik2 dulu membesar dengar lagu beliau, dr start arwah berkulit gelap hinggalah berkulit putih..dr tarian moonwalk hinngalah lagu2 beliau...memang legend...

Alfatihah buat beliau andai benar sudah memeluk islam, Mikael JAckson smeoga roh anda dicucuri RahmatNya..


Teringat lagu ur not alone...sedehnya....

7 comments:

mebby a.k.a ezza berkata...

alfatihah...salam ziarah...

berteromber berkata...

sama la...walau kurang minat pun...membesar zaman 80an macam aku ni sikit sebanyak sure kena tempias MJ punya...banyak lagu dia yg sedap..

moga2 betul la rumour yg kata dia masuk Islam tu..

SkiD berkata...

MJ meninggalkan kenangan pada aku. Full album omputeh yg aku beli, Thriller. Pas tu moonwalk dia. sampai haus tapak kasut warrior aku!!

speedrider berkata...

salam tuan berteromber.
Rasanya bukan rumour sebab yang terlibat dalam Pengislaman ialah Yusoff Islam sendiri, disaksikan abangnya yang juga mualaf iaitu jermaine jackson

ajie berkata...

betul tu, bukan lg rumours..MJ mmg sudah memeluk islam..

sesapa tau, lagu MJ yg featuring Slash tu dlm vclips beliau...

selain elvis presley, beliau mmg mempengaruhi masyarakat di era kegemilangan beliau...masa tu punyalah ramai wannabe MJ....cth Lan Pet Pet....hehe

anyway...alfatihah buat arwah...

deaf-angel berkata...

I really like many of his music

RABUN berkata...

aku tak suka MJ...tapi aku amat suka kalo dia benar benar mati sebagai islam..alfatihah...