Ahad, 14 Jun 2009

Farewell Ronaldo...


...cam hapa kan gambo ni? haha

Ronaldo dah blah ke real madras...eh silap real madrid....haha

Elok juga dia pergi....cari angin baru....

sapa agaknya pengganti beliau di old trafford? gua percaya....akan ada lagi player baru yg akan sambung legasi no.7 ni.....dan cam biasa bila dah terkenal hebat, tmpt pembuangan sampah Man Utd kat real madrid akan beria2 nak beli....hahha...


sebelum blah gi real, kasi servis dulu dgn paris hilton...haha

dan aku harap nx season ni...rooney akan lebih tajam....
serius aku lebih terhibur tgok rooney the shrek beraksi berbanding ronaldo ni...



ada iras2 kan? heheh

Bulan depan Man utd dtg Malaysia, macam nak pergi tgok....hmmm....difikir-fikirkan...

6 comments:

berteromber berkata...

player datang dan pergi...nobody is bigger than the club...

thanks ronaldo...tapi we move on...gua pun tak sabo nak tunggu the new no 7...

bln depan...bkt jalil...gua mungkin pegi kot :)

deaf-angel berkata...

pegi wei...
kalo aku hari tu tak kerja, aku pun nak pergi tengok.

lagipun tu game kul 5 petang,
kalo korang tinggal johor naik bas pun,
game kul 5, abis kul 7, naik lrt straight gi puduraya, naik bas no hal

ajie berkata...

adalagi ker tiket?

cam nak pergi...

berteromber berkata...

tiket ada lagi...lu check kat http://www.ticketpro.com.my/jnp/sports/159869-Manchester-United-Asia-Tour-2009-Malaysia.html

seperti biasa...tiket murah duduk sayup kat atas la...kecuali lu datang awal2 cop tempat belakang tiang gol tu

deaf-angel berkata...

pegi la korang, lepas tu buat review

aku kerja ler hari ahad tu, nak ambik cuti, rasa rugi lak becos I hate Man Utd huhu tapi aku teringin nak pergi, aku nak nengok aura Man Utd live

ajie berkata...

dengar kat al-ikhsan sports ada jual tiket gak...nt recce la...

bro deaf, feel tgok kat stadium mmg lain skit...lebih2 lg tim faveret dtg2 jauh main kat sini...cambest tul..haha