Isnin, 22 Mac 2010

Happy Birthday untuk Aku...

Happy Birthday untuk Aku...
Dah masuk 31 tahun, pejam celik pejam celik..usia makin meningkat..
Harap apa yg aku citakan berhasil aku laksanakan...apa perubahan yg bakal dilaksanakan.
Walau apa pun, aku harap agar diri ini akan sejahtera, sihat dimurahkan rezeki oleh Allah, dapat kawen tahun ni, dan harap hidup bahgia disamping keluarga,teman,rakan2 etc dan ....Amin

Selingan: Gua cukup suka lagu ni...liriknya agak mendalam hasil nukilan Arwah JS Kevin..
sambil tu..layan....

"Bayu angin membisik, Seolah kau berkata. Dari sebuah pandangan, Capai bahasa kita..
Ada lagi yang kau tinggalkan, Ada lagi yang aku simpan. Kenangan berlalu...Mana mungkin lupakan
Aduhai saujana..."

3 comments:

berteromber berkata...

Selamat Hari Jadi beb...semoga murah rezeki...kawin jangan lupa jemput.

speedrider berkata...

kawin cepat oi

ajie berkata...

hehe..thanx..

ok..nt aku jemput korang..haha