Rabu, 29 Julai 2009

Aku dan Demam

Hari ni baru naik keje, setelah 3 hari aku demam teruk. Nasib baik demam, kalo Influenza A cuak aku...
Bila jumpa doktor hari tu, doktor cakap, aku bukan setakat demam jer...tekanan darah aku naik...pergh..terkejut aku...wah, ada aku darah tinggi ker....tak sedap hati betul..

Doc. minta aku kawal skit permakanan, bykkan berehat, jangan stress sgt...aku admit jerla apa doc tu ckp...aku akui mmg kebelakangan ni, agak stress skit dgn keje dan hal2 lain. Belum terlewat lg utk berubah gaya hidup...demi kesihatan diri.

Betul lah org cakap, time sakit ni..mmg tak best...semua benda takleh nak gerak....terasa beban...nak bgun x larat, nak itu ini...makan x selera...utk waktu 3 hari duduk kat rumah...adalah waktu yg membosankan. Aku jarang sakit, jarang ambil MC sepanjang aku bekerja..Bila dah sakit ni, barulah "tergeheh-geheh" nak hargai masa sihat..heheh...


Hmm, bila dah macam ni. Niat nak gi konsert Search dekat Bukit Kiara terpaksalah aku batalkan. Takpelah...

Minggu ni, terakhir aku keje kat komtar. Bos aku dah dapat tempat baru. Sedar tak sedar 3 tahun aku keje kat sini..Komtar ni pun dah mcam tmpat hapa la...dikhabarkan nak renovate...tapi asik memanjang stop jer...ntahla...

Paling tak best nak kemas barang2 opis ni....waarghh! bosannya....haha

6 comments:

berteromber berkata...

semoga cempat sembuh..

pindah mana bro?

ajie berkata...

thanx bro...pindah bgunan metropolis plak...

deaf-angel berkata...

take care my fren.
nak buat apa pun aktiviti harian, pastikan ada waktu rest and sleep.

aku pun tak gi la Search, aku kerja huhu, dan aku memang tak tahu cammana nak pegi pun tempat situ.

RABUN berkata...

metropolis?! gempaknya nama,

speedrider berkata...

Kerja kat KOMTAR!!!!!!!!
Tak pi tengok SEARCH, jom esok kita layan RUSTY BLADE dan RUHILLLLLLLLLL!!!!!

ajie berkata...

speed: jauhla plak nak ke sana...haha